Klachtenafhandeling

Klanttevredenheid staat bij The Stone voorop. Heeft u toch een klacht over een product of dienst van The Stone.be? Neem dan contact met ons op. Wij zullen in overleg met u op zoek gaan naar een passende oplossing. 

Klachten winkelaankopen

Indien u een klacht heeft over een artikel dat u in één van The Stone winkels hebt aangeschaft, dan adviseren wij u met het betreffende artikel en het aankoopbewijs terug te gaan naar het desbetreffende filiaal. De medewerkers in de winkel beoordelen de klacht en handelen dit verder af.

Klachten online aankopen

Indien u een klacht heeft over een artikel dat u online in onze webshop hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice via: klantenservice@thestone.nl. Voor een juiste beoordeling van de klacht over een artikel vragen wij u de klacht zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven en foto's van het beschadigde artikel bij te voegen in de e-mail.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Indien de klacht niet door ons opgelost kan worden, dan bent u uiteraard vrij om een klacht/geschil in te dienen via de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. Als klachtenbemiddeling niet tot een passende oplossing leidt, kunt u de klacht/geschil voorleggen aan de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC).

U kunt uw klacht/geschil ook indienen bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.