Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over een product of dienst van The Stone.nl? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wij zullen in overleg met u een zo goed mogelijke oplossing zoeken voor uw klacht. Indien u een klacht heeft over een artikel welke in één van onze winkels is aangeschaft, dan kunt u terecht in het betreffende filiaal.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling
U kunt zich bij klachten/geschillen u ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. De geschillencommissie Thuiswinkel bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

U kunt uw klacht/geschil ook indienen bij de Europese commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Klachtenformulier

Voor een juiste beoordeling van de klacht over het product verzoeken wij u onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Graag de klacht zo gedetailleerd mogelijk beschrijven en foto's van het beschadigde artikel toevoegen aan het formulier.

Binnen 3 werkdagen zullen wij contact met u opnemen om de klacht te behandelen.

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.