Service

Retourneren

Meer informatie over de retourvoorwaarden en het retourneren van uw bestelling vindt u op de pagina Retourneren.

Ruilen

Ruilen is mogelijk in één van onze winkels. U kunt iets anders uitkiezen en de medewerkers zullen het aankoopbedrag verrekenen met de nieuwe artikelen. Ruilen via onze webshop is helaas niet mogelijk. Mocht u toch een ander artikel, maat of kleur willen, dan kunt u de ongewenste artikelen retourneren. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, verrekenen wij het bedrag via dezelfde betaalmethode als waarmee u de bestelling destijds ook betaald heeft. In de tussentijd kunt u het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop.

Sale artikelen

Wanneer u online een artikel bestelt zonder afprijzing (geen sale artikel met een 'van' 'voor' prijs) en het desbetreffende artikel wordt binnen 14 dagen afgeprijsd, dan heeft u recht op teruggave van het prijsverschil. U hoeft hiervoor geen retournering te doen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht bovenstaande situatie voorkomen dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@thestone.nl o.v.v. het bestelnummer. Let op: Deze regel is niet van toepassing indien er sprake is van een tijdelijke aanbieding, zoals Black Friday of verzendkostenvrije periodes.

Thuiswinkel Waarborg

Meer informatie over de Thuiswinkel Waarborg vindt u op de pagina Thuiswinkel Waarborg.

Webzuil

The Stone winkels bieden klanten door middel van de webzuil in de winkel een extra service. Indien een gewenst artikel onverhoopt niet meer op voorraad is in de winkel, dan kunnen wij deze voor de klant via de webzuil vanuit de centrale magazijnvoorraad bestellen. De bestelling wordt in de winkel afgerekend en vervolgens binnen *24 uur verzonden naar de winkel (*tenzij anders aangegeven). 

Klachten

Meer informatie over het indienen van een klacht en de afhandeling ervan vindt u op de pagina Klachtenafhandeling.

Garantie

Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Uiteraard kunt u er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Het product moet binnen de garantietermijn van 6 maanden normaal gebruikt zijn. Wanneer een artikel binnen de garantietermijn stuk gaat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of met het betreffende filiaal waar u het artikel hebt aangeschaft. Indien de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien: 

- Beschadiging door eigen toedoen of door nalatigheid;
- Beschadiging door het niet volgen van de (was)voorschriften;
- Normale slijtage.

Onderhoud & Verzorging

Om de kwaliteit van de kleding en schoenen zo lang mogelijk te garanderen, dienen naast normaal gebruik ook alle voorschriften van het betreffende artikel te worden nageleefd. Verzorg ook uw schoenen goed door ze regelmatig in te sprayen met een waterafstotende spray. Voor alle gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Hiervoor is The Stone niet aansprakelijk.

Wasvoorschriften

Hieronder vindt u een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om uw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op dergelijke bewerkingen van artikelen.


Labels bij artikelen


The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.