Schrijf je in voor onzenieuwsbrief!
  • €5 Welkomskorting
  • Persoonlijke aanbiedingen
  • Als eerste op de hoogte van acties
X

Klantenservice The Stone

Het Klant Contact Center van de The Stone is elke werkdag bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. 

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:

  • E-mail
Stuur een e-mail naar [email protected]

  • Telefonisch
Bel ons op 0031174-623510

  • Chat
Chat live met één van onze medewerkers. Klik rechtsonder op 'Chat met...' of op de 'Contact' button om een bericht te versturen.

  • WhatsApp
Stuur ons een WhatsApp bericht op +31686890670 

____________________________________________________________________________________________________________

Al méér dan 10 jaar; Thuiswinkel waarborg certificaat

The Stone voert al meer dan 10 jaar het Thuiswinkel Waarborg. The Stone.nl werd voor het eerst gecertificeerd op 24 februari 2010.
Bekijk het Thuiswinkel Waarborg Certificaat van The Stone (link) met de 10 zekerheden die de certificering biedt.

Veelgestelde vragen

Op de pagina met Veelgestelde vragen (klik op de link) krijg je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. 

Retourneren en Ruilen

Kijk op de retourpagina hoe je (een deel van) je bestelling gemakkelijk kunt retourneren.

Wil je een artikel ruilen? Dit kan alleen in één van onze winkels. Wanneer je een ander artikel uitkiest in de winkel zal het aankoopbedrag verrekend worden aan de kassa met de nieuwe artikelen.


Afprijzing

Het kan voorkomen dat jouw bestelde artikel wordt afgeprijsd. Als dit binnen 14 dagen gebeurd kun je een e-mail sturen [email protected] o.v.v. het bestelnummer. Let op: Deze regel geldt niet tijdens een tijdelijke aanbiedingen zoals Black Friday of verzendkostenvrije periodes.


Garantie

Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als jouw aankoop een gebrek vertoont kun je contact opnemen met onze klantenservice of met het betreffende filiaal waar je het artikel hebt aangeschaft. Indien de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

- Beschadiging door eigen toedoen of door nalatigheid;
- Beschadiging door het niet volgen van de (was)voorschriften;
- Normale slijtage.

Onderhoud en Verzorging

Om de kwaliteit van de kleding en schoenen zo lang mogelijk te garanderen, dienen naast normaal gebruik ook alle voorschriften van het betreffende artikel te worden nageleefd. 

Wasvoorschriften

Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op dergelijke bewerkingen van artikelen.


The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.