Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Na een succesvolle afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Wanneer u deze e-mail heeft ontvangen hebben wij uw bestelling ook ontvangen en kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.

  • 2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?

    Het is mogelijk om een wijziging in uw bestelling of een annulering door te geven. Laat onze webshop dit zo snel mogelijk weten; telefonisch op +32-92981454 of per mail naar webshop@thestone.nl. Wanneer uw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Uw bestelling bevindt zich dan al in het leveringstraject en u kunt uw bestelling zodra deze afgeleverd is retourneren.

  • 3. Hoe lever ik mijn waardecheque in?
    Heeft u een The Stone waardecheque ontvangen, maar weet u niet precies hoe u hem online moet inleveren? Dat is heel eenvoudig! Volg onderstaande stappen en uw waardecheque wordt verrekend in de shoppingbag: 

    Stap 1: Log in met uw klantnummer en postcode. Let op!: log in met het klantnummer dat boven de adresgegevens staat vermeld op de waardecheque. 
     
    Stap 2: Voeg de gewenste items toe aan uw shoppingbag. 
     
    Stap 3: Ga naar de shoppingbag en vul de verificatiecode vermeld op uw waardecheque in onder "Vul hier uw waardecheque code in". Klik op "Toepassen". De korting wordt dan verrekend op uw bestelling.
     
    Stap 4: Rond de bestelling verder af op de gebruikelijke manier.
  • 4. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
    Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden en in uw ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen of dat u per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invullen van uw e-mailadres. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice. 
    Telefoon: +32-92981454. Email: webshop@thestone.nl
  • 5. Hoe plaats ik een bestelling?
    Een bestelling plaatst u al volgt:
    1. Selecteer uw maat
    2. Druk op de knop 'toevoegen aan shopping bag
    3. Er verschijnt een pop-up. Als u al uw gewenste artikelen aan de shopping bag hebt toegevoegd klikt u op 'naar kassa'. Als de pop-up al verdwenen is, klikt u rechtsboven op 'SHOPPING BAG'

    4. Controleer het overzicht met alle toegevoegde artikelen en klik op 'Bestelling afronden'
    5. U krijgt de optie om u in te loggen. Ben u voor het eerst bij The stone? Klik dan op 'ga verder'
    6. Gegeven invullen/controleren en ga verder
    7. Kies een bezorg optie en ga verder
    8. Kies een betaalwijze en ga verder

    9. Controleer het overzicht. Is deze in orde? Ga dan 'Naar veilig betalen'. U wordt vervolgens doorgelinkt naar een betaalpagina van het door uw gekozen betaalmiddel.

Betalen

Leveren

  • 1. Ik heb een gedeeltelijke levering ontvangen, wat nu?

    Een gedeeltelijke levering van The Stone Webshop kan - naast het annuleren door de klant zelf - twee andere oorzaken hebben:

    1. Een artikel uit uw bestelling heeft vertraging opgelopen en er is (in overleg met u) besloten om de rest van de bestelling alvast te verzenden. U ontvangt een mail met het overzicht van de hele bestelling. In dit geval wordt het artikel na geleverd. 

    2. Een artikel uit uw bestelling is helaas helemaal niet meer voorradig en kan dus niet meer na geleverd worden. U ontvangt een mail met daarin het overzicht van de artikelen die u heeft besteld. Bij het artikel wat niet leverbaar is zal de status ‘’geannuleerd’’ staan. Uw geld wordt teruggeboekt op dezelfde manier waarop de bestelling geplaatst is.
  • 2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?

    Sommige artikelen zijn onderdeel van onze reguliere collectie en komen dus ieder seizoen of om het seizoen binnen. Wanneer u vragen heeft over de voorraad van een specifiek artikel, kunt u het best contact opnemen met de webshop; telefonisch via +32-92981454 of per mail naar webshop@thestone.nl. Ook kunt u daar terecht met vragen over de voorraad van artikelen in onze filialen in Nederland.


  • 3. Kan mijn bestelling in een winkel van The Stone bezorgd worden?

    Uiteraard kunt u uw bestelling laten bezorgen in een van onze winkels in Nederland. U kunt het afhaal-filiaal aanvinken in het bestelproces. Onder het kopje ''Winkels'' rechts boven kunt u bekijken waar de winkels in Nederland gevestigd zijn.


  • 4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij streven er naar uw bestelling binnen 24 uur te leveren. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad van uw bestelde artikelen. Artikelen die voorradig zijn op het centrale magazijn, kunnen binnen 24 uur geleverd worden. Artikelen die niet beschikbaar zijn in het centrale magazijn, worden binnen 48 uur verzonden. De levertermijn wordt aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Selecteer uw maat en er verschijnt direct een levertermijn onder de maat. 
     
    Bestaat uw gehele bestelling uit artikelen die binnen 24 uur geleverd kunnen worden en heeft u besteld op een doordeweekse dag voor 18:00 uur? Dan wordt uw pakket de volgende dag geleverd. Op het moment dat uw pakketje ons magazijn verlaten heeft, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een Track en Trace code zodat u kunt zien wanneer de postbezorger uw pakketje aflevert.

Ruilen

  • 1. Wat houdt Stone Member in?
    Wanneer u Stone Member bent heeft u een eigen account waar u uw gegevens heeft opgeslagen zodat u deze niet meer bij elke bestelling hoeft in te voeren. Verder heeft u een overzicht van al uw aankopen en bouwt u een puntensaldo op. Op uw profiel kunt u precies bijhouden hoeveel punten u heeft gespaard.
    - Mijn account: Hier vindt u uw klantnummer, gespaarde punten, inloggegevens, en aankopen.
    - Mijn gegevens: Hier kunt u uw gegevens inzien en wijzigen.
    - Mijn adressen: Als u het adres waarop u uw factuur of bestelling ontvangt wilt aanpassen, kunt u dat hier doen.
    - Mijn aankopen: Dit is een overzicht van de lopende en afgeronde bestellingen die u bij The Stone hebt gedaan. U kunt hier ook uw facturen terugvinden.
    - Mijn Wishlist: Het kan natuurlijk zijn dat u allerlei leuke artikelen tegen die u het liefst meteen in uw shopping bag plaatst maar toch nog even af wilt wachten met bestellen. Als u de artikelen op uw Wishlist zet dan hoeft u ze bij uw volgende bezoek aan de webshop niet weer opnieuw op te zoeken. U kunt hier ook de artikelen terugvinden die u voor het laatst bekeken hebt. Let er wel op dat een artikel uit uw Wishlist of Shopping Bag nog niet voor u gereserveerd is.

Retourneren

  • 1. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    1. De artikelen dienen in originele, ongewassen en ongedragen staat met aangehecht prijskaartje geretourneerd te worden. 
    2. Stuur het artikel dat niet past/bevalt terug naar de webshop. (vraag via de webshop@thestone.nl een retourlabel aan)
    3. Zodra wij uw retourpakket hebben ontvangen, voeren wij een terugbetaling uit voor het teruggestuurde artikel.  
    4. Wenst u een ander artikel te ontvangen? Geef dit dan aan op het retourformulier zodat wij het artikel voor u kunnen omruilen in de gewenste maat/kleur. 


  • 2. Krijg ik in de winkel mijn geld terug?

    U kunt er ook voor kiezen uw bestelling te retourneren in onze winkels in Nederland. U kunt dan kiezen voor uw geld retour of een tegoedbon die te besteden is in onze filialen in Nederland

  • 3. Moet ik retourkosten betalen?
    U hoeft geen retourkosten te betalen wanneer u een bestelling geheel of gedeeltelijk aan ons retourneert. Neem via de mail of telefonisch contact op met de klantenservice. U ontvangt van ons dan een retourlabel via de mail die u op uw pakket kunt plakken. Uw pakketje kunt u afgeven bij een lokaal postkantoor bij u in de buurt zodat deze kosteloos wordt geretourneerd.
  • 4. Krijg ik van sale artikelen mijn geld terug?

    Aangezien u de artikelen bij een online aankoop niet vooraf kunt passen of kunt bekijken krijgt u uw geld terug bij het retourneren.
    Ongeacht het nieuwe collectie is of uitverkoop.

  • 5. Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn geld terug?
    Wanneer u uw retourzending opstuurt naar ons adres (Lagosweg 19, 2622 CZ Delft, Nederland), kan het enkele dagen duren voordat het pakketje bij ons binnen is. Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvangt u een retourbevestiging per e-mail. Het bedrag wordt vervolgens binnen 1-3 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft. Heeft u in de winkel betaald via een webzuil bestelling? Dan vernemen wij graag via de e-mail uw bankgegevens en BIC-nummer
  • 6. Wat zijn de bankgegevens van The Stone?
    VI-Brand B.V. t.a.v.: NL25RABO0146841018
    BIC
  • 7. Kan ik een artikel van mijn bestelling ruilen in de winkel?
    Het is mogelijk om een bestelling te ruilen in een van onze winkels in Nederland. U kunt iets anders uitkiezen en het personeel zal het aankoopbedrag voor u verrekenen met de nieuwe artikelen.

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.